مستند

بسته مستند شعوبا برای ایام قرنطینه خانگی

«داعش در اسارت»، مستندی درباره اوضاع آوارگان داعش
مستند «داعش در اسارت» به اوضاع اردوگاهی در سوریه می‌پردازد که بسیاری از ساکنان آن اعضای سابق داعش و یا خانواده اعضای کنونی آن هستند. در این مستند با چگونگی زندگی آوارگان سوری و عراقی در اردوگاه‌ها و نیز وضعیت فرهنگی و اجتماعی وابستگان به داعش آشنا خواهیم شد. این مستند توسط پایگاه اینترنتی «شعوبا» ترجمه و زیرنویس شده است.
مشاهده و دانلود: اینجا

مستند «اسرائیل، شکاف از درون»، روایت درگیری افراطیون یهودی با مردم و دولت اسرائیل
در این مستند به بررسی عقاید و رفتار متحجرین یهودی ساکن اسرائیل پرداخته می‌شود. کسانی که با مدرنیته مخالفند؛ تلویزیون، رادیو، اینترنت و شلوار جین را حرام میدانند و حتی بعضی از آنان به دنبال نابودی دولت اسرائیل هستند!
مستند «اسرائیل، شکاف از درون» همچنین درگیری‌های اجتماعی شدید افراطیون یهودی با سایر ساکنین مناطق اشغالی و نیز درگیری‌های آنان با دولت اسرائیل را مورد بررسی قرار می‌دهد.
این مستند توسط پایگاه اینترنتی شعوبا ترجمه و زیرنویس شده است.
مشاهده و دانلود: اینجا

مستند: جمال عبدالناصر و اخوان المسلمین، از رفیق گرمابه و گلستان تا دشمنی خونین
مستند «جمال عبدالناصر و اخوان المسلمین» سعی کرده فرایند تبدیل اخوان المسلمین از رفیق گرمابه و گلستان عبدالناصر به دشمن خونین او را روایت کند. این مستند درپی تشریح اتفاقاتی است که سبب شد تا نه تنها همکاری‌های تنگاتنگ اخوان و عبدالناصر به پایان برسد بلکه چنان کینه شتری میان آنان به ارث گذاشته شود که آثارش تا امروز بین هواداران‌شان باقی است. این مستند توسط پایگاه اینترنتی «شعوبا» ترجمه و زیرنویس شده است.
مشاهده و دانلود: اینجا

 زوایای مخفی فعالیت‌های آمریکا در یمن در مستند «آمریکا و القاعده در یمن»/ آمریکا واقعا با القاعده می‌جنگد؟
سال‌هاست که روزانه در نقاط مختلف جهان اسلام بر سر افرادی آتش ریخته می‌شود که آمریکایی‌ها مدعی‌اند از اعضای القاعده هستند. به اعتراف بسیاری از کارشناسان غربی همین حملات گاه و بیگاه آمریکایی‌ها به خانه و کاشانه مردم است که القاعده و امثال آن را ایجاد و تقویت کرده است. در مستند «آمریکا و القاعده در یمن» با گوشه‌ای از زوایای مخفی جنگ میان آمریکا و القاعده در یمن آشنا می‌شویم. این مستند توسط پایگاه اینترنتی «شعوبا» ترجمه و زیرنویس شده است.
مشاهده و دانلود: اینجا

 مستند «راز شهر نیوم»
شهر نیوم، شهری است که محمد بن سلمان با اهدافی بسیار بلندپروازانه و با تبلیغات بسیار زیاد در حال ساخت آن است. شهر نیوم شهری کاملا مدرن است که طبق ادعای محمدبن سلمان آورده اقتصادی فراوانی برای عربستان خواهد داشت. اما نکته مهمتر تبعات سیاسی ساخت این شهر است که حتی در بلندمدت روی روابط عربستان و اسرائیل و سرنوشت مسئله فلسطین نیز موثر خواهد بود.
مشاهده و دانلود: اینجا

مستند «صوفیان مصر»
مصر یکی از مهمترین کانون های تصوف در جهان اسلام است. کارگردان این مستند با حضور در اجتماعات صوفیان مصر و شرکت در مراسمات آنها سعی کرده تا شناختی بی واسطه از صوفیان مصر به دست آورد.
مشاهده و دانلود: اینجا

مستند «اسلام در برابر اسلام»
مستند «اسلام در برابر اسلام»، تبیین هشدار تاریخی امام خمینی(ره) در مستند «اسلام در برابر اسلام» با تکیه بر دیدگاه های حضرت امام خمینی(ره) تفاوت های اسلام ناب و اسلام آمریکایی مورد بررسی موردی قرار گرفته و به تبیین رویکرد ایشان در جایگزینی دوگانه «اسلام ناب ـ اسلام آمریکایی» به جای دوگانه «شیعه ـ سنی» پرداخته می شود.
مشاهده و دانلود: اینجا

مستند «قصه ناتمام» روایتی متفاوت از تاریخ فلسطین
مستند قصه ناتمام روایتی متفاوت از تاریخ فلسطین با تاکید بر معادله عزت و قدرت مسلمانان می باشد
مشاهده و دانلود: اینجا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا